Hoe kan ik een medewerker met financiële problemen helpen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om een medewerker persoonlijke of via online hulpmiddelen te helpen. Welke u het beste kan inzetten, hangt af van de persoon en situatie. Wilt u hierover advies, neem dan gerust contact met ons op.

Geldfit spreekuur
Geldfit Deventer helpt mensen om overzicht te krijgen in hun administratieve zaken. Bijvoorbeeld over het op orde brengen van post en rekeningen. Of het invullen van ingewikkelde formulieren of het aanvragen van toeslagen. Bezoekers worden dezelfde ochtend concreet verder geholpen.

  • Raalte; iedere dinsdag biedt Humanitas van 09:00 tot 12:00 uur een inloopspreekuur in buurtcentrum De Buut, Zwanenwoerd 1a. Bellen of e-mailen kan ook. Tel: 06 – 48161070 W: humanitasraalte.nl E: ta.raalte@humanitas.nl
  • In Olst-Wijhe; Stichting De Kern en Thuisadministratie van Uthuus werken samen in ‘Financiën de Baas‘. Je kunt contact opnemen als je hulp nodig hebt bij je thuisadministratie. Tel: 0570 – 547350
  • Deventer; elke woensdag tussen 10:00 en 12:00 uur wordt erin de wijkwinkel Keizerslanden, Graaf Florisstraat 3 een Geldfit spreekuur gehouden.

Geldfit website
Op basis van een korte vragenlijst ziet de gebruiker een overzicht van tips, tools en een verwijzing naar het lokale spreekuur.

Budgettraining
De Sallandse Dialoog biedt budgettrainingen aan groepen medewerkers.

Advies op maat
Wilt u advies op maat over een bepaalde medewerker? Of bijvoorbeeld over het overnemen van het uitvoeren van het loonbeslag of budgetbeheer? Neem dan contact op met de Bedrijvendesk:

  • Projectbureau Sallandse Dialoog: Henk Kinds, tel: 06 50 66 82 85 en Renate Leppink, tel: 06 22 67 43 70, e-mail: info@sallandsedialoog.nl
  • KonnecteD: Renate Smit, accountmanager, tel: 06 41 34 41 61, e-mail: renate@konnected.nl

Kijk voor meer informatie ook eens op www.financieelgezondewerknemers.nl